Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Speech Therapy Prevention in Kindergarten

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F17%3A63517700" target="_blank" >RIV/70883521:28150/17:63517700 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.degruyter.com/downloadpdf/j/atd.2017.7.issue-2/atd-2017-0014/atd-2017-0014.pdf" target="_blank" >https://www.degruyter.com/downloadpdf/j/atd.2017.7.issue-2/atd-2017-0014/atd-2017-0014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1515/atd-2017-0014" target="_blank" >10.1515/atd-2017-0014</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Speech Therapy Prevention in Kindergarten

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution presents the results of a research focused on speech therapy in kindergartens. This research was realized in Zlín Region. It explains how speech therapy prevention is realized in kindergartens, determines the educational qualifications of teachers for this activity and verifies the quality of the applied methodologies in the daily program of kindergartens.

  • Název v anglickém jazyce

    Speech Therapy Prevention in Kindergarten

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution presents the results of a research focused on speech therapy in kindergartens. This research was realized in Zlín Region. It explains how speech therapy prevention is realized in kindergartens, determines the educational qualifications of teachers for this activity and verifies the quality of the applied methodologies in the daily program of kindergartens.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Educationis Generalis

  • ISSN

    2585-741X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    69-78

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus