Food and Beverage Management ( marketingový plán, nákup, výroba, prodej a odbyt)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28160%2F15%3A43875338" target="_blank" >RIV/70883521:28160/15:43875338 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Food and Beverage Management ( marketingový plán, nákup, výroba, prodej a odbyt)
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem odborné publikace je popsat a vysvětlit význam a činnost všech jednotlivých organizačních složek, hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesních vazeb mezi nimi a seznámit čtenáře s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl pomocí systematičnosti této knihy přispět k získání specifických odborných znalostí absolventů středních škol různého zaměření, kteří se vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Kniha je souhrnem znalostí a zkušeností odborníků a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.
Název v anglickém jazyce
Management of Hospitality and Tourism
Popis výsledku anglicky
The aim of scientific publications is to explain the importance and activities of individual organizational units, hotel management and tourism management, process relations between them and familiarize readers with current trends, successful managerial techniques, but also the basic principles of hotel and travel agency. Furthermore, the authors aim at using a systematic approach of this book contribute to obtaining specific professional skills of high school graduates of different specializations who are educated in the field of hospitality management and tourism. The book is a summary of the knowledge and experience of experts and teachers in the application not only theoretical knowledge but also practical experience.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Management hotelnictví a cestovního ruchu
ISBN
978-80-7204-928-8
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
170-185
Počet stran knihy
265
Název nakladatele
Akademické nakladatelství CERM
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—