Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Food and Beverage Management ( marketingový plán, nákup, výroba, prodej a odbyt)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28160%2F15%3A43875338" target="_blank" >RIV/70883521:28160/15:43875338 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Food and Beverage Management ( marketingový plán, nákup, výroba, prodej a odbyt)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem odborné publikace je popsat a vysvětlit význam a činnost všech jednotlivých organizačních složek, hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesních vazeb mezi nimi a seznámit čtenáře s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl pomocí systematičnosti této knihy přispět k získání specifických odborných znalostí absolventů středních škol různého zaměření, kteří se vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Kniha je souhrnem znalostí a zkušeností odborníků a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Management of Hospitality and Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of scientific publications is to explain the importance and activities of individual organizational units, hotel management and tourism management, process relations between them and familiarize readers with current trends, successful managerial techniques, but also the basic principles of hotel and travel agency. Furthermore, the authors aim at using a systematic approach of this book contribute to obtaining specific professional skills of high school graduates of different specializations who are educated in the field of hospitality management and tourism. The book is a summary of the knowledge and experience of experts and teachers in the application not only theoretical knowledge but also practical experience.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Management hotelnictví a cestovního ruchu

  • ISBN

    978-80-7204-928-8

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    170-185

  • Počet stran knihy

    265

  • Název nakladatele

    Akademické nakladatelství CERM

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly