Výchovné situácie a ich modelovanie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A_____%2F04%3A63501901" target="_blank" >RIV/70883521:_____/04:63501901 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchovné situácie a ich modelovanie
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok uvádza základné teoretické aspekty ďalšej prípravy učiteľov na riešenie výchovných situácií. Poukazuje na využitie niektorých účinných metód pri príprave študentov učiteľstva na riešenie výchovných situácií reflektujúc názory učiteľov z praxe.Príspevok oboznamuje čitateľov so základnými pojmami a možnosťou riešenia výchovnej situácie formou modelovania
Název v anglickém jazyce
Educational situations and modeling as a method to development pedagogical skills
Popis výsledku anglicky
In this article author presented some basic facts about educational situations, aspects of research activities and partial aims and results from research activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výchova v kontextu sociálních proměn
ISBN
80-7302-087-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
138-145
Název nakladatele
Konvoj, spol. s r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
21. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—