Využití sociálních sítí ve výuce komunikačních a prezentačních dovedností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002893" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002893 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití sociálních sítí ve výuce komunikačních a prezentačních dovedností
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je upozornit na možnost využívání sociálních sítí ve výuce komunikačních a prezentačních dovedností. Příspěvek představuje výsledky výzkumů o využití médií ve výuce. Cíle kurzů zaměřených na komunikační a prezentační dovednosti jsou popsány z didaktického a pedagogického pohledu. Příspěvek končí zkušenostmi s využitím sociálních sítí v těchto kurzech.
Název v anglickém jazyce
Using of the Social web in Education in Communication and Presentation Skills
Popis výsledku anglicky
The aim of this contribution is to point out to the posibility of using of social web in the education in presentation and communication skills. There are descriptions of aims of courses in presentation and communication skills from the didactic and pedagogical point of view in this contribution. The contribution ends with own experience in using of social web in these courses.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
54-56
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—