Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektronické obchodování - srovnání zemí EU v letech 2008-2009 s využitím metod vícekriteriálního hodnocení variant

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231003090" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1003090 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektronické obchodování - srovnání zemí EU v letech 2008-2009 s využitím metod vícekriteriálního hodnocení variant

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Internet je v dnešní době slovem, které bývá zmiňováno v souvislosti se všemi oblastmi ekonomické aktivity lidí či firem. Každoročně lze sledovat nové a nové možnosti, jak využít internetových služeb k nákupu či prodeji, ke komunikaci prostřednictvím mailů či sociálních sítí, ke sdílení informací apod. Díky globalizaci se postupně trendy v jedné zemi rychle šíří do dalších zemí a do celého světa. Avšak každá země má svá specifika, možnosti, zvyky, svou infrastrukturu - takže situace v jednotlivých zemích není stejná. Z tohoto důvodu jsem se zaměřila na srovnání zemí z pohledu elektronického obchodování v letech 2008 a 2009.

  • Název v anglickém jazyce

    E-commerce - Comparison of EU countries in 2008-2009 using methods of multi-criteria evaluation of alternatives

  • Popis výsledku anglicky

    Internet expansion influences more and more the behavior of the subjects in all economic areas. E-commerce is the usual part of our lives. The aim of this article is the comparison of EU countries (covering also Norway, Island and Croatia) and finding the standing of the Czech Republic from the e-commerce point of view. Data from the paper Europe´s Digital Competitiveness Report 2010 (European Commission, 2010) were used. To find the order of the countries multi-criteria evaluation of alternatives methods (for example WSA, TOPSIS, PRIAM) were applied.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10103 - Statistics and probability

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy v podnikání 2012

  • ISBN

    978-80-261-0100-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku