Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poznatky o mentálních mapách a genius loci jako základ tematické strategie rozvoje cestovního ruchu ve venkovském prostoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231003255" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1003255 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poznatky o mentálních mapách a genius loci jako základ tematické strategie rozvoje cestovního ruchu ve venkovském prostoru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou zhodnocování krajiny a kulturního dědictví venkova ve prospěch trvale udržitelného regionálního rozvoje. Na základě vlastních zkušeností spojených z výzkumem procesů spojených se vznikem mentálních map destinací cestovníhoruchu a genia loci vytváří metodu lokálních přírodních a kulturních témat spojovaných do produktů cestovního ruchu. Autor předkládá případovou studii na příkladu mikroregionu Mladovožicka a České Sibiře.

  • Název v anglickém jazyce

    Scientific knowledge on mind maps and genius loci as the foundation of the thematic strategy on the development of tourism in rural areas

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of adding value to the landscape and the countryside cultural heritage in favor of permanently sustainable regional development. The author - based on his own experience connected with the research of processes related to the creation of mind maps of tourist destinations and genius loci - creates a method of local natural and cultural topics linked together to form tourism products. The author submits a case study on the subject strategy presented on the example of the Mladá Vožice and Česká Sibiř micro-regions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Folia turistica 2

  • ISBN

    978-80-557-0351-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    356-365

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

  • Místo vydání

    Bánská Bystrica

  • Místo konání akce

    Bánská Bystrica

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku