Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Some aspects of current marketing trends in hospitality - examining utilization of online tools for hotels in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F14%3A%231005516" target="_blank" >RIV/71226401:_____/14:#1005516 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61384399:31130/14:00044871

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Some aspects of current marketing trends in hospitality - examining utilization of online tools for hotels in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper examines utilisation of online tools - website presentation, participation in social networks and reservation options - for hotels. Research was done on selected four star hotels in the Czech republic in order to examine do hotels utlise available online tools and include online marketing in their marketing communication and distribution. Situation on the Czech market shows that, even though majority of hotels do utilise majority of tools, there is still large space for improvement.

  • Název v anglickém jazyce

    Some aspects of current marketing trends in hospitality - examining utilization of online tools for hotels in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper examines utilisation of online tools - website presentation, participation in social networks and reservation options - for hotels. Research was done on selected four star hotels in the Czech republic in order to examine do hotels utlise available online tools and include online marketing in their marketing communication and distribution. Situation on the Czech market shows that, even though majority of hotels do utilise majority of tools, there is still large space for improvement.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Current challenges of marketing and their application in practice

  • ISBN

    978-80-87500-55-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    90-95

  • Název nakladatele

    Radim Bačuvčík - VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 4. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku