Snaha rozvíjet složky emočně-sociální inteligence při výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006366" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006366 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Snaha rozvíjet složky emočně-sociální inteligence při výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Zamyšlení nad klíčovými složkami způsobilosti a možnostmi jejich rozvíjení u budoucích sociálních pracovníků v rámci výuky psychologie. Aplikace vlastní metodiky inspirované human relations movement měla za cíl ověřit možný výchovný dopad na studenty oboru sociální práce.
Název v anglickém jazyce
Effrts to develop ingredients emotionally-social intelligece in education
Popis výsledku anglicky
Reflections on key components of eligibility and on possibilities of development at future social workers within teaching psychology. The application owns the methodology inspired by the human relations movement should aim to verify the potential educational impact on the students of social work.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
LOGOS POLYTECHNIKOS
ISSN
1804-3682
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
72-81
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—