Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza úspěšnosti studentů VŠPJ v předmětu Finanční účetnictví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006468" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006468 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza úspěšnosti studentů VŠPJ v předmětu Finanční účetnictví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje hlavní příčiny úspěšnosti (resp. neúspěšnosti) studentů oboru Cestovní ruch Vysoké školy polytechnické Jihlava v předmětu Finanční účetnictví pro cestovní ruch. Tento předmět byl nově akreditován a poprvé vyučován v zimním semestru 2014/2015. Neúspěšnost studentů je sledována pro prezenční a kombinovanou formu studia. V příspěvku jsou porovnány výsledky studentů ze starého a nového studijního plánu. Z analýzy vyplývá, že nový předmět přinesl zlepšení. V závěru jsou uvedeny další návrhy pro zlepšení současného stavu.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of student´s effectuality of College of Polytechnics Jihlava in the subject Financial accounting

  • Popis výsledku anglicky

    This paper analyses the main causes of student?s effectuality (or ineffectuality) of field Travel and tourism of College of Polytechnics Jihlava in the subject Financial Accounting for travel and tourism. This subject was recently accredited and taught for the first time in the winter semester 2014/2015. The student?s ineffectuality is monitored for full-time students and combined students. The paper compares the results of students from the old and new curriculum. The analysis shows that the new subject has improved. In conclusion, there are additional suggestions for improving the current situation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Quare 2015

  • ISBN

    978-80-87952-10-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1115-1121

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku