Význam a využití účetních programů v terciárním a sekundárním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006618" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006618 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam a využití účetních programů v terciárním a sekundárním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá významem a využitím účetních programů v terciárním a sekundárním ekonomickém vzdělávání. Prezentuje výhody a nevýhody využití účetních programů ve výuce účetnictví z hlediska pochopení učiva a požadavků ekonomické praxe.
Název v anglickém jazyce
Importance and use of accounting software in the tertiary and secondary education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with importance and use of accounting software in the tertiary and secondary economic education. It presents benefits and disadvantages of use of accounting software in the teaching accounting in light of understanding of subject matter and requirements of economic practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Média a vzdělávání 2015 - Media and Education 2015
ISBN
978-80-87570-30-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
9-12
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—