Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odlišnosti v systému řízení výuky účetnictví v terciárním a sekundárním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006725" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006725 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odlišnosti v systému řízení výuky účetnictví v terciárním a sekundárním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje možnosti, jak přistupovat a vyučovat předmět účetnictví na středních a vysokých školách. Pozornost je věnována tradičním vyučovacím metodám, které jsou více využívány v sekundárním vzdělávání a dále sofistikovanějším, aktivizujícím metodám, které jsou uplatňovány v terciárním vzdělávání. Autorka vychází i ze zkušeností a poukazuje na možnosti implementace moderních metod ve výuce účetnictví v obou vzdělávacích stupních.

  • Název v anglickém jazyce

    Diffenrence in the teaching of accounting in the tertiary and secondary education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the possibilities how to approach the subject and teach accounting at secondary schools and universities. Attention is paid to traditional teaching methods, which are increasingly used in secondary education and more sophisticated, activating methods, which are applied in tertiary education. The author draws from own experiences and points to the possibilities of implementation of modern methods in the teaching of accounting at both levels of education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MMK 2015 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-87952-12-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1317-1322

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku