Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam výuky v komunikačních dovednostech v terciárním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F07%3A00000005" target="_blank" >RIV/75081431:_____/07:00000005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam výuky v komunikačních dovednostech v terciárním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Většina českých studentů po ukončení vzdělání v technických a ekonomických oborech na českých univerzitách nemá dostačující komunikační dovednosti, které by jim umožňovaly uspět v konkurenčním pracovním prostředí. Je nezbytné vyučovat komunikační dovednosti např. za použití modelových příkladů komunikačních situací v různých kontextech. Prohloubení porozumění principům verbálního a neverbálního vyjádření také nesmí být podceňováno. Proto je nutné na seminářích a do výuky zahrnout "profesionální komunikaci" v její psané, mluvené, verbální a neverbální podobě, tak, jak ji lze využít v technické a ekonomické oblasti.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of communication teaching in tertiary education

  • Popis výsledku anglicky

    Most students completing courses in technical and economical fields at Czech Universities do not have sufficient professional communication skills that would enable them to be successful in a competitive working environment. It is necessary to teach communication skills using for example models of communication situations in various contexts. Developing the understanding of the principles of verbal and nonverbal expressions must also not be underestimated. It is, therefore, necessary to include lecturesand seminars dealing with professional communication - i.e., spoken, written, verbal and nonverbal - in the undergraduate education of technical and economical fields.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Littera Scripta : Sborník z II. konference Problematika terciárního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-903888-2-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    69-74

  • Název nakladatele

    Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku