Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trvale udržitelný rozvoj v maloobchodním podnikání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F08%3A00000067" target="_blank" >RIV/75081431:_____/08:00000067 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trvale udržitelný rozvoj v maloobchodním podnikání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem příspěvku je snaha o vysvětlení a objasnění pojmu trvale udržitelný rozvoj a jeho uplatnění v maloobchodním podnikání v České republice. V rámci mezinárodního projektu ukázat příklady podniků a malých firem v různých oblastech podnikání, kde zásady trvale udržitelného rozvoje jsou uplatňovány a přínáší určité pozitivní výsledky.

  • Název v anglickém jazyce

    Sustainabilty for retail

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution tries to explain and clear up the conception of the permanent sustainable growth and its functioning in retail business in the Czech Republic. Within the frame of the international project we try to present examples of companies and little firms in various spheres of entrepreneuring, in which the conception of the permanent sustainable growth is implemented and also brings certain positive results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sto let cesty k zákazníkům

  • ISBN

    978-80-86266-21-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Jednota, spotřební družstvo

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku