Vzdělání - statek soukromý nebo veřejný
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F09%3A00000182" target="_blank" >RIV/75081431:_____/09:00000182 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělání - statek soukromý nebo veřejný
Popis výsledku v původním jazyce
Model terciárního vzdělávání hledá konsensus z hlediska optimálního fungování tohoto sektoru, zejména nastavením objektivních kritérií hodnocení, efektivnějším rozložení veřejných zdrojů nebo dosažením vyšší kvality respektující tržní prostředí. Komplexnějšího pohledu lze dosáhnout analýzou prostředí veřejného a soukromého sektoru.
Název v anglickém jazyce
Education - public goods or private goods
Popis výsledku anglicky
The type of tertiary education have found consensus with the view of the optimal function this segment, especially adjusting objective criteria evaluation, more effective distribution of public sources or induction of higher quality which is respecting market world. From the total view , we may get with analysis public world or private segment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Littera Scripta
ISSN
1802-503X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—