Okružní křižovatka s detekcí přijíždějících vozidel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F13%3A00000338" target="_blank" >RIV/75081431:_____/13:00000338 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Okružní křižovatka s detekcí přijíždějících vozidel
Popis výsledku v původním jazyce
Výstražný režim je tvořen prvními a druhými rychlostními čidly, která mohou být alternativně nahrazena čidly pro bezdotykové měření hmotnosti nebo kinetické energie vozidla. Výstražné světlo je umístěno na vrcholu samostatné nosné základny, nebo na vrcholu zvýšeného středového ostrova, který je klenutý. Nosiče výstražného světla jsou zčásti pokryty reflexní vrstvou, nebo fluorescenční vrstvou, anebo jiným svítícím prvkem. Okružní křižovatka je opatřena alespoň jedním solárním fotovoltaickým panelem pronapájení alespoň jednoho zařízení ze skupiny výstražných světelných prvků. Užitný vzor vznikl v rámci projektu "Technologická platforma silniční doprava", číslo projektu 5.1 SPTP02.040.
Název v anglickém jazyce
Circular intersections with the detection of approaching vehicles
Popis výsledku anglicky
The warning system includes first and second speed sensors. These sensors can alternatively be replaced by a non-contact sensors for measuring weight or kinetic energy of the vehicle. The warning light is placed on the top of a separate supporting base or on the top of an arched central island which is above the surrounding. Supports for warning lights are partially covered with a reflective coating or fluorescent layer or another shining element. The circular intersection is provided with at least onesolar photovoltaic panel for powering at least one device from a group of warning light elements. Utility model was created within the project "Technological platform road transport", project No. 5.1 SPTP02.040.
Klasifikace
Druh
F<sub>uzit</sub> - Užitný vzor
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Číslo patentu nebo vzoru
25236
Vydavatel
CZ001 -
Název vydavatele
Industrial Property Office
Místo vydání
Prague
Stát vydání
CZ - Česká republika
Datum přijetí
—
Název vlastníka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, Novotný Petr Ing. Ph.D.
Způsob využití
B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence