Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Funkce dvou proměnných ve 3D náhledu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F16%3A00000705" target="_blank" >RIV/75081431:_____/16:00000705 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Funkce dvou proměnných ve 3D náhledu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku je prezentováno praktické využití anaglyfů ve výuce. Tyto slouží studentům pro lepší pochopení a vizualizaci funkcí dvou proměnných. Je zde srovnáno zobrazení funkcí pomocí projekce do roviny (2D náhled) a pomocí anaglyfické projekce (3D náhled).

  • Název v anglickém jazyce

    Function of Two Variables in 3D

  • Popis výsledku anglicky

    Paper presents practical examples of utilising anaglyphic projection in support of student´s better comprehension and visualisition of functions of two variables. Paper presents comparison of function graphical representation projected in flat surface and by anaglyphic projection. In support of better visualization, these figures were created for students of multivariable calculus.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    roč. 9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    číslo 1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    229-233

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus