Funkce dvou proměnných ve 3D náhledu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F16%3A00000705" target="_blank" >RIV/75081431:_____/16:00000705 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Funkce dvou proměnných ve 3D náhledu
Popis výsledku v původním jazyce
V článku je prezentováno praktické využití anaglyfů ve výuce. Tyto slouží studentům pro lepší pochopení a vizualizaci funkcí dvou proměnných. Je zde srovnáno zobrazení funkcí pomocí projekce do roviny (2D náhled) a pomocí anaglyfické projekce (3D náhled).
Název v anglickém jazyce
Function of Two Variables in 3D
Popis výsledku anglicky
Paper presents practical examples of utilising anaglyphic projection in support of student´s better comprehension and visualisition of functions of two variables. Paper presents comparison of function graphical representation projected in flat surface and by anaglyphic projection. In support of better visualization, these figures were created for students of multivariable calculus.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
roč. 9
Číslo periodika v rámci svazku
číslo 1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
229-233
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—