Katedra cestovního ruchu a marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F16%3A00000857" target="_blank" >RIV/75081431:_____/16:00000857 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Katedra cestovního ruchu a marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola Katedra cestovního ruchu v odborné monografii "Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích" se zabývá vznikem katedry, který se datuje od roku 2014. Popisuje personální obsazení Katedry cestovního ruchu, studijní obory a specializace, které spadají pod katedru.
Název v anglickém jazyce
Department of Tourism and Marketing
Popis výsledku anglicky
Chapter Department of Tourism and Marketing in the scientific collective monograph "TEN YEARS OF THE INSTITUTE OF TECHNOLOGY AND BUSINESS IN ČESKÉ BUDĚJOVICE" applies with the establishment of the department in 2014. It covers employees of the Department of Tourism and Marketing, and study specializations of the department.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích
ISBN
9788086277837
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
179-190
Počet stran knihy
204
Název nakladatele
Setoutbooks
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—