Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

HODNOCENÍ KVALITY SLUŽEB MHD V ULÁNBÁTARU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F17%3A00002021" target="_blank" >RIV/75081431:_____/17:00002021 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mladaveda.sk/casopisy/11/11_2017_08.pdf" target="_blank" >https://www.mladaveda.sk/casopisy/11/11_2017_08.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    HODNOCENÍ KVALITY SLUŽEB MHD V ULÁNBÁTARU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je zhodnocení kvality městské veřejné dopravy v Ulánbátaru. Hlavní město Mongolska řeší podobně jako další velké městské aglomerace problémy dopravy a celkové dopravní obslužnosti. Výstupy příspěvku vycházejí z výzkumu provedeném v květnu 2016 se zaměřením na hodnocení kvality služeb veřejné dopravy podle pohlaví, věku a statutu respondentů. Získané výsledky ukazují nedostatky v kvalitě poskytovaných služeb a současně představují možnosti pro její zlepšení.

  • Název v anglickém jazyce

    EVALUATION OF QUALITY OF THE PUBLIC TRANSPORTATION IN ULAANBAATAR

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aim is the assessment of the quality of public transport in Ulan Bator, as the capital city in Mongolia, meets with solution problems about city transport and public transport services as the another big cities. The outputs of the paper are based on the research made in May 2016. In the paper, there are presented the part of this research focused on evaluation of the quality of public transport services by the gender, age and status of respondents. The results obtained show the gaps in satisfaction of customers and present the possibilities of improving this field.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Mladá veda (Young Science)

  • ISSN

    1339-3189

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Roč. piaty

  • Číslo periodika v rámci svazku

    číslo 2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    67-75

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus