Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Crisis management of corporate reputation-analysis of selected e-commerce entities in times of global pandemics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F20%3A00001884" target="_blank" >RIV/75081431:_____/20:00001884 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85092052253&origin=resultslist&sort=plf-f&src=s&st1=Crisis+management+of+corporate+reputation-analysis+of+selected+e-commerce+entities+in+times+of+global+pandemics&st2=&sid=f93fb3061fb9f5d90b442b235d2c" target="_blank" >https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85092052253&origin=resultslist&sort=plf-f&src=s&st1=Crisis+management+of+corporate+reputation-analysis+of+selected+e-commerce+entities+in+times+of+global+pandemics&st2=&sid=f93fb3061fb9f5d90b442b235d2c</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Crisis management of corporate reputation-analysis of selected e-commerce entities in times of global pandemics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main aim of the paper is to present selected results of a comprehensive analysis of crisis management of corporate reputation of the best e-commerce entities operating on the Slovak internet market. On the sample of selected winners of the Heureka Group Shop of the year 2019 Quality Award poll, we conducted an in-depth analysis of their online reputation at the peak time of an ongoing pandemic. As part of the analysis, we examined the online environment from the perspective of all relevant determinants of reputation, the results were then clearly interpreted and offer a comprehensive view of crisis management of reputation in the online environment. The findings can serve as a basis for further research, or as a benchmark in the event of a recurrence of crises of a similar nature and magnitude in the future in order to eliminate shortcomings and maximize the effectiveness of marketing communication in brand building and brand protection.

  • Název v anglickém jazyce

    Crisis management of corporate reputation-analysis of selected e-commerce entities in times of global pandemics

  • Popis výsledku anglicky

    The main aim of the paper is to present selected results of a comprehensive analysis of crisis management of corporate reputation of the best e-commerce entities operating on the Slovak internet market. On the sample of selected winners of the Heureka Group Shop of the year 2019 Quality Award poll, we conducted an in-depth analysis of their online reputation at the peak time of an ongoing pandemic. As part of the analysis, we examined the online environment from the perspective of all relevant determinants of reputation, the results were then clearly interpreted and offer a comprehensive view of crisis management of reputation in the online environment. The findings can serve as a basis for further research, or as a benchmark in the event of a recurrence of crises of a similar nature and magnitude in the future in order to eliminate shortcomings and maximize the effectiveness of marketing communication in brand building and brand protection.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IDIMT 2020: Digitalized Economy, Society and Information Management - 28th Interdisciplinary Information Management Talks

  • ISBN

    9783990629581

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    297-304

  • Název nakladatele

    Trauner Verlag Universitat

  • Místo vydání

    Linz, Österreich

  • Místo konání akce

    Kutna Hora, Czech Republic

  • Datum konání akce

    2. 9. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku