Jak na řízení podniku v krizovém období - Zkušenosti z pandemie a faktory, které ovlivnily úspěšnost podniků vypořádat se s krizovou situací
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002306" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002306 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak na řízení podniku v krizovém období - Zkušenosti z pandemie a faktory, které ovlivnily úspěšnost podniků vypořádat se s krizovou situací
Popis výsledku v původním jazyce
Workshop byl realizován formou interaktivních kulatých stolů, v rámci kterých byly se zástupci podnikatelů konzultovány: • výsledky realizovaných šetření • aktuální stav podniků po pandemii COVID-19 • schopnost podniků vypořádat se s krizovou situací • hlavní faktory úspěchu podniků při překonání krizové situace • výměna zkušeností mezi podnikateli Interaktivní workshop byl uspořádán formou stánku v rámci Sněmu Hospodářské komory ČR s cílem oslovit širokou paletu zástupců podnikatelské veřejnosti a prezentovat zjištění z realizovaných šetření a zapojit je do interaktivní konzultace. Konzultací se v rámci workshopu zúčastnilo přes 30 podnikatelů, kterým byly prezentovány výstupy projektu a kteří se zapojili do diskuse v rámci kulatých stolů.
Název v anglickém jazyce
How to manage a business in a crisis period - Experiences from the pandemic and factors that influenced the success of businesses in dealing with a crisis situation
Popis výsledku anglicky
The workshop was implemented in the form of interactive round tables, during which business representatives were consulted: • results of conducted investigations • the current state of businesses after the COVID-19 pandemic • the ability of businesses to deal with a crisis situation • the main success factors of businesses in overcoming a crisis situation • exchange of experience between entrepreneurs The interactive workshop was organized in the form of a stand within the Assembly of the Czech Chamber of Commerce with the aim of reaching a wide range of representatives of the business community and presenting findings from the conducted investigations and involving them in an interactive consultation. More than 30 entrepreneurs took part in the consultations as part of the workshop, to whom the project outputs were presented and who participated in the round table discussion.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL04000191" target="_blank" >TL04000191: Restart MSP: Specifikace dopadů pandemie COVID-19 na MSP a identifikace faktorů úspěšné reakce na krizovou situaci a vymezení rozvojových scénářů dle typologie dopadů a kategorie MSP</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
online
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
30
Počet zahraničních účastníků
—
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce