Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak na řízení podniku v krizovém období - Zkušenosti z pandemie a faktory, které ovlivnily úspěšnost podniků vypořádat se s krizovou situací

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002306" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002306 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak na řízení podniku v krizovém období - Zkušenosti z pandemie a faktory, které ovlivnily úspěšnost podniků vypořádat se s krizovou situací

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Workshop byl realizován formou interaktivních kulatých stolů, v rámci kterých byly se zástupci podnikatelů konzultovány: • výsledky realizovaných šetření • aktuální stav podniků po pandemii COVID-19 • schopnost podniků vypořádat se s krizovou situací • hlavní faktory úspěchu podniků při překonání krizové situace • výměna zkušeností mezi podnikateli Interaktivní workshop byl uspořádán formou stánku v rámci Sněmu Hospodářské komory ČR s cílem oslovit širokou paletu zástupců podnikatelské veřejnosti a prezentovat zjištění z realizovaných šetření a zapojit je do interaktivní konzultace. Konzultací se v rámci workshopu zúčastnilo přes 30 podnikatelů, kterým byly prezentovány výstupy projektu a kteří se zapojili do diskuse v rámci kulatých stolů.

  • Název v anglickém jazyce

    How to manage a business in a crisis period - Experiences from the pandemic and factors that influenced the success of businesses in dealing with a crisis situation

  • Popis výsledku anglicky

    The workshop was implemented in the form of interactive round tables, during which business representatives were consulted: • results of conducted investigations • the current state of businesses after the COVID-19 pandemic • the ability of businesses to deal with a crisis situation • the main success factors of businesses in overcoming a crisis situation • exchange of experience between entrepreneurs The interactive workshop was organized in the form of a stand within the Assembly of the Czech Chamber of Commerce with the aim of reaching a wide range of representatives of the business community and presenting findings from the conducted investigations and involving them in an interactive consultation. More than 30 entrepreneurs took part in the consultations as part of the workshop, to whom the project outputs were presented and who participated in the round table discussion.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL04000191" target="_blank" >TL04000191: Restart MSP: Specifikace dopadů pandemie COVID-19 na MSP a identifikace faktorů úspěšné reakce na krizovou situaci a vymezení rozvojových scénářů dle typologie dopadů a kategorie MSP</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    online

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    30

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce