"Co si myslíš o..."Předsudky v české společnosti a jak s nimi účinně pracovat ve škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75112779%3A_____%2F18%3A00005401" target="_blank" >RIV/75112779:_____/18:00005401 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.stereotypy.cz" target="_blank" >http://www.stereotypy.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
"Co si myslíš o..."Předsudky v české společnosti a jak s nimi účinně pracovat ve škole
Popis výsledku v původním jazyce
Závěrečná zpráva projektu "Odstraňování antisemitismus a anticiganismu v českých školách", který prováděl Ústav pro studium totalitních režimů a Sociologický ústav AV. Výzkum se zaměřil na postoje české společnosti vůči Židům a Romům a způsobům, jakým tyto postoje ovlivňuje školní vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
"What do you think about..." Stereotypes in Czech Society and How to Work Effectively with them in the School
Popis výsledku anglicky
Final report of research "Eliminating Antisemitism and Antigypsyism in Czech Republic" conducted by Institute for the Study of totalitarian Regimes and Institute of Sociology, Czech Academy of Sciences. Research brings an overview of attitudes of czech sociaty towards Roma and Jews and of praxis in Czech schools and ways how programmes promoting tolerance are implemented.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
60101 - History (history of science and technology to be 6.3, history of specific sciences to be under the respective headings)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
223
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
Ústav pro studium totalitních režimů
Verze
—