Obrazy průmyslového města. Filmová propaganda v Baťových službách.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75112779%3A_____%2F19%3A00007425" target="_blank" >RIV/75112779:_____/19:00007425 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obrazy průmyslového města. Filmová propaganda v Baťových službách.
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá persvazivními technikami v reklamních filmech firmy Baťa ve 30. a 40. letech 20. století.
Název v anglickém jazyce
Images of industrial city. Film propaganda in Baťa's services
Popis výsledku anglicky
The study focuses on developing persuasions practices in Bata's advertising films in the 1930s and 1940s.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
60101 - History (history of science and technology to be 6.3, history of specific sciences to be under the respective headings)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Film a dějiny 7
ISBN
978-80-88292-22-7
Počet stran výsledku
41
Strana od-do
104-144
Počet stran knihy
450
Název nakladatele
Ústav pro studium totalitních režimů - Casablanca
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—