Promýšlet dějepis v 21. století: Digitální aplikace pro práci s prameny HistoryLab.cz
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75112779%3A_____%2F21%3A00005386" target="_blank" >RIV/75112779:_____/21:00005386 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://historylab.cz/metodika/" target="_blank" >https://historylab.cz/metodika/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Promýšlet dějepis v 21. století: Digitální aplikace pro práci s prameny HistoryLab.cz
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace vznikla jako výsledek vývoje aplikace HistoryLab.cz. První oddíl je určen především didaktikům, historikům a studentům historických oborů, ale také pedagogům a všem, kteří mají zájem o teoretická východiska současné historické edukace. Druhý oddíl publikace ocení nejvíce uživatelé aplikace (pedagogové a pracovníci paměťových institucí) a dále všichni ti, kteří se ve své práci věnují inovaci online vzdělávání. Třetí oddíshrnuje metody a výstupy dvojího ověřování prototypu aplikace pilotními učiteli.
Název v anglickém jazyce
To Think History Education in the 21th Century: Digital Application for Work with Primary Sources HistoryLab.cz
Popis výsledku anglicky
This publication was created as a result of the development of the HistoryLab.cz application. The first section is intended primarily forprofessionlas in history didactics, historians and students of historical disciplines, but also for teachers and all those who are interested in the theoretical basis of contemporary historical education. The second section of the publication will be most appreciated by users of the application (teachers and employees of memory institutions) and also by all those who focus on the innovation of online education in their work. The third section summarizes the methods and outputs of double validation of the application prototype by pilot teachers.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TD03000063" target="_blank" >TD03000063: Inovace výuky dějepisu: vývoj digitální aplikace pro práci s prameny</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů