Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Promýšlet dějepis v 21. století: Digitální aplikace pro práci s prameny HistoryLab.cz

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75112779%3A_____%2F21%3A00005386" target="_blank" >RIV/75112779:_____/21:00005386 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://historylab.cz/metodika/" target="_blank" >https://historylab.cz/metodika/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Promýšlet dějepis v 21. století: Digitální aplikace pro práci s prameny HistoryLab.cz

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace vznikla jako výsledek vývoje aplikace HistoryLab.cz. První oddíl je určen především didaktikům, historikům a studentům historických oborů, ale také pedagogům a všem, kteří mají zájem o teoretická východiska současné historické edukace. Druhý oddíl publikace ocení nejvíce uživatelé aplikace (pedagogové a pracovníci paměťových institucí) a dále všichni ti, kteří se ve své práci věnují inovaci online vzdělávání. Třetí oddíshrnuje metody a výstupy dvojího ověřování prototypu aplikace pilotními učiteli.

  • Název v anglickém jazyce

    To Think History Education in the 21th Century: Digital Application for Work with Primary Sources HistoryLab.cz

  • Popis výsledku anglicky

    This publication was created as a result of the development of the HistoryLab.cz application. The first section is intended primarily forprofessionlas in history didactics, historians and students of historical disciplines, but also for teachers and all those who are interested in the theoretical basis of contemporary historical education. The second section of the publication will be most appreciated by users of the application (teachers and employees of memory institutions) and also by all those who focus on the innovation of online education in their work. The third section summarizes the methods and outputs of double validation of the application prototype by pilot teachers.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TD03000063" target="_blank" >TD03000063: Inovace výuky dějepisu: vývoj digitální aplikace pro práci s prameny</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů