Úvod k případovým studiím
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75112779%3A_____%2F21%3A00009816" target="_blank" >RIV/75112779:_____/21:00009816 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úvod k případovým studiím
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola nabízí úvod do teoretických konceptů badatelské výuky a historického myšlení v didaktie dějepisu. Tyto koncepty jsou aplikovány s ohledem na prostředí českých škol a českého vzdělávacího systému.
Název v anglickém jazyce
Introduction to Case Studies
Popis výsledku anglicky
Chapter offer introduction to theoretical concepts of inquire-based learning and historical thinking in history didactics. These concepts are applied to the environment of Czech schools and Czech educational systems.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL01000046" target="_blank" >TL01000046: Historylab: využití technologií k rozvoji historické gramotnosti</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Třetí odboj v didaktické perspektivě. Dějiny v diskusi
ISBN
978-80-87912-96-6
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
97-109
Počet stran knihy
224
Název nakladatele
Ústav pro studium totalitních režimů - Nakladatelství Lidové noviny
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—