Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poradenství na vysokých školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2FFREIBERG%3A_____%2F01%3A00002298" target="_blank" >RIV/FREIBERG:_____/01:00002298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poradenství na vysokých školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie Poradenství na vysokých školách v rozsahu 83 str. textu a 9 příloh (50 str.) se zabývá obecnými souvislostmi poskytování poradenských služeb, jeho současným stavem u nás i zahraničí. , Rozpracovává český model poradenské péče o studenty vysokých škol, dále např. podává informaci o významu poradenských aktivit v hodnocení kvality, o možném využití poradenských služeb v systému finanční podpory studentů, o dalším vzdělávání poradců. , V závěru předkládá doporučení pro další rozvoj poradenství na českých vysokých škol. Představy o úloze a funkci poradenských služeb, které jsou v této studii prezentovány, , jsou jednou z mnoha vizí usilujících o zlepšení terciárního systému vzdělávání, o jeho zpřístupnění širšímu spektru potenciálních studentů, o zlepšení prostupnosti vzdělávacího systému a o jeho diverzifikaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Guidance and Counselling at Higher Education Institution

  • Popis výsledku anglicky

    Publication Guidance and Counselling at Higher Education Institution (83 pages + 50 pages of 9 annexes) is focused on general context of guidance and counselling provision and of its current situation both in the Czech Republic and abroad. Main part of p, presents and works on the Czech model of guidance and counselling care in higher education institutions. Furthermore the publication is for example devoted to possible use of guidance and counselling service for financial support of students,, and to further education of counsellors. Conclusions are in fact recommendations for further development of higher education guidance and counselling. Perceptions on the role and function of guidance and counselling presented in this , study belong to visions aimed to improve the tertiary educational system, to make the system more accessible for wider spectrum of potential students, and to improve penetrability of education system and its diversification.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LS012138" target="_blank" >LS012138: Úloha poradenství v terciárním systému vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Počet stran knihy

    162

  • Název nakladatele

    Národní vzdělávací fond

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy