Poradenství na vysokých školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2FFREIBERG%3A_____%2F01%3A00002298" target="_blank" >RIV/FREIBERG:_____/01:00002298 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poradenství na vysokých školách
Popis výsledku v původním jazyce
Studie Poradenství na vysokých školách v rozsahu 83 str. textu a 9 příloh (50 str.) se zabývá obecnými souvislostmi poskytování poradenských služeb, jeho současným stavem u nás i zahraničí. , Rozpracovává český model poradenské péče o studenty vysokých škol, dále např. podává informaci o významu poradenských aktivit v hodnocení kvality, o možném využití poradenských služeb v systému finanční podpory studentů, o dalším vzdělávání poradců. , V závěru předkládá doporučení pro další rozvoj poradenství na českých vysokých škol. Představy o úloze a funkci poradenských služeb, které jsou v této studii prezentovány, , jsou jednou z mnoha vizí usilujících o zlepšení terciárního systému vzdělávání, o jeho zpřístupnění širšímu spektru potenciálních studentů, o zlepšení prostupnosti vzdělávacího systému a o jeho diverzifikaci.
Název v anglickém jazyce
Guidance and Counselling at Higher Education Institution
Popis výsledku anglicky
Publication Guidance and Counselling at Higher Education Institution (83 pages + 50 pages of 9 annexes) is focused on general context of guidance and counselling provision and of its current situation both in the Czech Republic and abroad. Main part of p, presents and works on the Czech model of guidance and counselling care in higher education institutions. Furthermore the publication is for example devoted to possible use of guidance and counselling service for financial support of students,, and to further education of counsellors. Conclusions are in fact recommendations for further development of higher education guidance and counselling. Perceptions on the role and function of guidance and counselling presented in this , study belong to visions aimed to improve the tertiary educational system, to make the system more accessible for wider spectrum of potential students, and to improve penetrability of education system and its diversification.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LS012138" target="_blank" >LS012138: Úloha poradenství v terciárním systému vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Počet stran knihy
162
Název nakladatele
Národní vzdělávací fond
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—