Filtry
The use of selected marketing communication unconventional tools in the Czech Republic
Business and management
- 2017 •
- D •
- Odkaz
Rok uplatnění
D - Stať ve sborníku
Výsledek na webu
BARRIERS OF MARKETING EFFECTIVENESS AND EFFICIENCY WITHIN COMPANIES: A QUALITATIVE STUDY
AE - Řízení, správa a administrativa
- 2014 •
- Jx
Rok uplatnění
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
Aspekty mobilního marketingu
GA - Zemědělská ekonomie
- 2002 •
- D
Rok uplatnění
D - Stať ve sborníku
Co je to marketing?
Příspěvek stručně vymezuje podstatu marketingu. Ze základních marketingových nástrojů si všímá marketingového výzkumu a marketingového mixu. Přínos marketingového výzkumu pro marketingové řízení j...
AH - Ekonomie
- 2007 •
- C
Rok uplatnění
C - Kapitola v odborné knize
Marketingovému vzdělávání chybí marketing
AH - Ekonomie
- 2001 •
- Jx
Rok uplatnění
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
Marketing trend - současnost a budoucnost marketingového výzkumu
Není k dispozici...
AH - Ekonomie
- 2007 •
- Jx
Rok uplatnění
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
Marketing od A do Z
Hlavní témata dokumentu: kotler; marketing; marketingové řízení...
AH - Ekonomie
- 2003 •
- Jx
Rok uplatnění
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
Marketingová data jako informační potřeba firmy
Hlavní témata dokumentu: marketingová data; marketingový informační systém; marketingový výzkum...
AH - Ekonomie
- 2006 •
- D
Rok uplatnění
D - Stať ve sborníku
Empirical study of vegetable marketing channels in Small and medium size farmers in Sri Lanka
AE - Řízení, správa a administrativa
- 2010 •
- D
Rok uplatnění
D - Stať ve sborníku
- 1 - 10 z 4 728