Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filtry

241 (0,138s)

Výsledek výzkumu

A General Framework for Mathematical Fuzzy Logic. Chapter 2

BA - Obecná matematika

  • 2011
  • C
Výsledek výzkumu

An Abstract Approach to Fuzzy Logics: Implicational Semilinear Logics

BA - Obecná matematika

  • 2009
  • D
Výsledek výzkumu

Filters in Algebras of Fuzzy logics

BA - Obecná matematika

  • 2011
  • D
  • Odkaz
Výsledek výzkumu

Logic and Implication: An introduction to the General Algebraic Study of Non-classical Logics

Applied mathematics

  • 2021
  • B
  • Odkaz
Výsledek výzkumu

Logic and Implication: An introduction to the General Algebraic Study of Non-classical Logics

Pure mathematics

  • 2021
  • B
  • Odkaz
Výsledek výzkumu

Modal Logics of Uncertainty with Two-Layer Syntax: A General Completeness Theorem

BA - Obecná matematika

  • 2014
  • D
  • Odkaz
Výsledek výzkumu

Implicational (Semilinear) Logics I: A New Hierarchy

BA - Obecná matematika

  • 2010
  • Jx
Výsledek výzkumu

Logiky s disjunkcí a důkaz po případech

Tento článek přispívá obecnému poznání relací důsledků, které obsahují (definovatelnou) disjunkci. Práce je centrována kolem vlastnosti "důkazu po případech", ukážeme několik ekvivalentních definic této vlastnosti a její zajímavé aplikace, zejména př...

BA - Obecná matematika

  • 2008
  • Jx
Výsledek výzkumu

Fuzzy logiky jakožto logiky řetězců

Článek navrhuje formální vymezení třídy fuzzy logik a odpovídá na některé námitky vznesené proti této definici; důraz je kladen na neformální a motivační aspekty tohoto tématu....

BA - Obecná matematika

  • 2006
  • Jx
Výsledek výzkumu

Didactics of the Social Sciences and Methodology of the Educational Paradoxes Research

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • 2017
  • D
  • 1 - 10 z 241