Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filtry

64 848 (0,151s)

Výsledek výzkumu

Celkový přehled systému terciárního vzdělávání

Kapitola popisuje a analyzuje systémovou a institucionální strukturu terciárního vzdělávání vč. příslušného legislativního rámce, hlavních strategicko-koncepčních dokumentů a míry implementace na jejich základě vyt...

AM - Pedagogika a školství

  • 2006
  • C
Výsledek výzkumu

Národní kvalifikační rámec terciárního vzdělávání

Článek vyhodnocuje národní kvalifikační rámec terciárního vzdělávání v evropském kontextu, popisuje národní deskriptory a zkušenosti s pilotní implementací Q-Ram projektu....

AM - Pedagogika a školství

  • 2012
  • Jx
Výsledek výzkumu

Příprava a další vzdělávání pro kvalifikačně náročné profese

Příspěvek se nejprve zabývá podílem zaměstnanců v kvalifikačně náročných profesích (KZAM 1-3) a kvalifikační strukturou v těchto profesích. Oproti zemím EU má ČR významně nižší podíl terciárně vzdělaných pracovníků...

AH - Ekonomie

  • 2006
  • D
Výsledek výzkumu

Kvalifikační rámec pro terciární vzdělávání neboli Q-RAM

Článek podává informaci o tom, jak formovat obsah studia sociální práce podle výsledků učení.

AO - Sociologie, demografie

  • 2011
  • Jx
Výsledek výzkumu

Odborné vzdělávání a kvalifikační standardy

. Dále je charakterizována současná reforma středního odborného vzdělávání v ČR a naznačeny směryreformy terciárního vzdělávání. V závěru je upozorněno na vliv konstituování kvalifikačních standardů při realizaci r...

AM - Pedagogika a školství

  • 2007
  • D
Výsledek výzkumu

Tvorba národních kvalifikačních soustav ve vybraných evropských státech a v ČR v návaznosti na Evropský rámec kvalifikací pro celoživotní vzdělávání a Kvalifikační rámec evropského prostoru

Článek uvádí problematiku tvorby kvalifikačních rámců se zřetelem jak na úrovni signatářských zemí Boloňského procesu tak supranárodní úrovni (EHEA rámec, LLL rámec) a vymezuje základní teoretická východiska procesu tvorby Národní soustavy k...

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • 2007
  • Jost
Výsledek výzkumu

Terciární vzdělávání ve 20leté retrospektivě

Příspěvek se zabývá vývojem terciárního vzdělávání v posledních dvaceti letech. Obsahuje přehled o vývoji zájmu o terciární vzdělávání, zejména o studium na vysokých školách, včetně změn ve struktuře uchaz...

AO - Sociologie, demografie

  • 2010
  • Jx
Výsledek výzkumu

Dynamika terciárního vzdělávání a vysokoškolská legislativa: Analýza legislativy pro terciární vzdělávání v evropských zemích

Tato studie zkoumá roli a význam vysokoškolské legislativy v současném vývoji terciárního vzdělávání. Rozbor vztahu mezi implementací Boloňského procesu a legislativními systémy vede k závěru, že vysokoškolská legislativa s...

AM - Pedagogika a školství

  • 2006
  • Jx
Výsledek výzkumu

Vývoj přístupu k terciárnímu vzdělávání v České republice v závislosti na demografickém vývoji

pro vývoj terciárního vzdělávání. Přístup ke vzdělávání je hodnocen z pohledu teorie systémů terciárního vzdělávání Martina Trowa. Pro analýzu vstupu na terciární úroveň je použito ukaza...

AO - Sociologie, demografie

  • 2009
  • D
Výsledek výzkumu

Koncepce, řízení a kontrola sektoru terciárního vzdělávání jako celku

Kapitola shrnuje a analyzuje hlavní nástroje a prostředky plánování, řízení a kontroly sektoru terciárního vzdělávání v ČR...

AM - Pedagogika a školství

  • 2006
  • C
  • 1 - 10 z 64 848