Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TA01011060

Výzkum a vývoj stavební řady kompaktních hnacích náprav lehkých vozidel s integrovaným elektrickým pohonem

Cíle projektu

Cílem projektu je výzkum a vývoj stavební řady kompaktních neodpružených hnacích náprav lehkých vozidel s integrovaným elektrickým pohonem. Stavební řada bude sestávat ze tří různě výkonných variant pohonů, a sice s maximální rychlostí 10 km/h (hlavní určení: zahradní traktory), s maximální rychlostí 15 km/h (hlavní určení: vozidla pro imobilní osoby) a s maximální rychlostí 40 km/h (hlavní určení: komunální vozidla a vozidla pro volný čas). Jedním z hlavních kritérií vývoje těchto hnacích náprav je jejich co nejnižší výrobní cena. K vyvíjeným variantám elektropohonů budou ve dvou sériích vyrobeny prototypy, jejichž montáž bude zajištěna prostřednictvím EVEKTORu a FEKT VUT z komponent dodaných subdodavately. Celkem bude vyrobeno 5 kusů prototypů hnacích náprav podle časového harmonogramu, jenž je součástí této přihlášky. S těmito prototypy budou provedeny funkční, jízdní a trvanlivostní zkoušky, které budou sloužit k ověření dosažení požadovaných parametrů pro příslušnou kategorii vozidel.

Klíčová slova

CompactpoweraxesserieslightweightvehiclesPoweraxesvehiclesLightweightvehiclesIntegratedelectric-drive

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a experimentálního vývoje ALFA

  • Veřejná soutěž

    ALFA 1 (STA02011TA01)

  • Hlavní účastníci

    EVEKTOR, spol. s r.o.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    20110073

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Research and development of lightweight vehicles compact power axes series with an integrated electric-drive

  • Anotace anglicky

    Project objective is research and development of compact, unsuspended power axes series with an integrated electric-drive. In project will be solved power axes with series of different power requirements, divided in categories according to max. speed: upto max speed 10 km per hr (typically used in lawn tractors) up to max speed 15 km per hr (typically used in handicapped persons vehicles) up to max speed 40 km per hr (typically used in municipal service vehicles or free time vehicles) During the development will be paid attention especially to costs price which is an important success factor on the market. Prototypes will be built to each of developed power axle version. Prototypes components will be supplied by subcontractors and assembled by EVEKTORand FEKT VUT. According to time schedule will be produced 5 power axes prototypes which will be subjects of set of tests, such as functional test, driving cycle or durability test. Test results will be evaluated to verify required parameters.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • CEP - hlavní obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • CEP - vedlejší obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    20104 - Transport engineering
    20301 - Mechanical engineering
    20704 - Energy and fuels

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Komise konstatovala, že projekt dosáhl všech deklarovaných (revidovaných) výsledků. Byly navrženy, zkonstruovány, sestrojeny a úspěšně odzkoušeny kompaktní hnací nápravy se zabudovaným elektropohonem pro malá vozítka a pojízdné stroje. Na navržené řešení byl udělen patent ČR. Příjemce vystavoval výsledky výzkumu na veletrhu Amper a získal prestižní cenu veletrhu, dále předložil realisticky zpracovaný marketingový plán včetně plánů účasti na zahraničních veletrzích.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2011

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP14-TA0-TA-U/04:1

  • Datum dodání záznamu

    10. 7. 2020

Finance

  • Celkové uznané náklady

    17 947 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    9 505 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    8 442 tis. Kč

Uznané náklady

17 947 tis. Kč

Statní podpora

9 505 tis. Kč

0%


Poskytovatel

Technologická agentura ČR

CEP

JT - Pohon, motory a paliva

Doba řešení

01. 01. 2011 - 31. 12. 2013