Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL02000368

Hyperspace pro formativní hodnocení a badatelsky orientovanou výuku v přírodovědných předmětech a matematice

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ETA 2 (STA02018TL020)

  • Hlavní účastníci

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL02000368 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Learning Hyperspace for Formative Assessment and Inquiry Based Science Teaching

  • Anotace anglicky

    The aim is to create hyperspace for (student) teachers focused on implementing inquiry-based teaching and formative assessment in primary and lower secondary instruction. Users will be provided with opportunities to develop knowledge and skills through working with video recordings of instruction or pre-designed learning tasks. They will learn to elaborate learning progression maps. Moreover, teaching materials, worksheets, diagnostic instruments for monitoring formative learning climate, etc., and other resources will be available. The level of “WHAT” and “HOW” in inquiry-based science teaching and formative assessment will be complemented by information necessary for understanding educational and psychological background of “WHY” and “WHEN” the work through these methods is effective.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50803 - Information science (social aspects)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50901 - Other social sciences

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AK - Sport a aktivity volného času<br>AM - Pedagogika a školství

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    5 744 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 595 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    1 149 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč