Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Formativní hodnocení žáků prostřednictvím vzdělávacích cílů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 19 (SGA0201500001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    15-19158S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Formative assessment of students through educational objectives

  • Anotace anglicky

    Formative assessment is viewed as an approach with a great potential to improve the quality of school education. Although the concept of formative assessment is widely accepted in educational discourse and even penetrates into teacher training, its use in real school instruction is limited. This may be caused by the fact that there are only a limited number of empirical studies on the use of specific methods of formative assessment in instruction. The project deals with one area of formative assessment – use of educational objectives in instruction. We focus on children aged 10–13 years, because this is the crucial point of their educational path, and, within the school curriculum, on the social sciences, because this is where educational objectives provide more space for individual specification than in subjects with more fixed structures (e.g. mathematics). Empirical research brings a detailed description of work with educational objectives in instruction: selection, formulation and communication by teachers, understanding and co-creation by pupils, and assessment of achievement.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt byl řešen v souladu s plánem a přinesl nové poznatky o formatívním hodnocení žáků v české základní škole. Plánované publikační výstupy však nebyly v projektu naplněny.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2015

  • Ukončení řešení

    29. 11. 2019

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    5. 4. 2017

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP20-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    2. 7. 2020

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 074 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 074 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč