Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Souvislosti mezi školním a stínovým vzděláváním: případ českých nižších sekundárních škol

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 22 (SGA0201800001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    18-00939S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The link between mainstream and shadow education: the case of Czech lower-secondary schools

  • Anotace anglicky

    Shadow education is the term used to describe various forms of fee-based private supplementary tutoring in academic subjects and the intensity of its research in the world has risen due to serious implications it may have in various contexts for pupils, education system or the equal access to education. The features or scale of shadow education is influenced by many factors related to the pupil, family, school, education system or the society as a whole. In the scholarly literature, the least explored are the school-realted factors, e.g., the quality of instruction, the level of support to low achievers, the capability to develop gifted pupils etc. Previous research of the phenomenon in the Czech Republic also showed a high participation of schoolteachers in provision of paid private tutoring, which may in some situation bring various ethical problems. Empirical research will focus on the role of school and teachers in creating (or mitigating) the supply and the demand for private supplementary tutoring among lower-secondary pupils.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50401 - Sociology

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AO - Sociologie, demografie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 3. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 082 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 082 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč