Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Narativní identity aktérů ve vzdělávání na soukromých alternativních školách

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202000001

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    20-12828S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Narrative identities of participants in education at private alternative schools

  • Anotace anglicky

    The increasing phenomenon of private alternative schools brings a new selectivity into educational system. The project will allow for in-depth research on selected alternative schools across the compulsory education spectrum from primary to lower secondary level. It comprehensively takes up the narrative identities of participants in these schools (head teachers, teachers, pupils, parents) and classroom discourse. It sets out the results within the current debate on social justice in education. The project is beneficial in particular for: 1) multiple case study research in alternative schools, which often lacks empirical evidence, 2) in-depth analysis of narrative identities at these schools, 3) elaborating multiple case study and narrative research methodology that allows an exploration not only of alternative schools. The project will enrich the knowledge in this area with 2 studies in journals indexed in the WOS database and 3 studies in journals indexed in SCOPUS.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2020

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    19. 5. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    26. 6. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 285 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 285 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč