Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Etnografie diverzity v pregraduální přípravě učitelů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 23 (SGA0201900001)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    19-06763S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Ethnography of Diversity in Pre-Service Teacher Education

  • Anotace anglicky

    The research will explore theoretical and practical aspects of pre-service teacher education in relation to the pressing issue of diversity. Diversity is conceptualized as negotiated in everyday interactions. The research is situated in the tradition of school ethnography and employs multi-sided ethnography, which is suitable for the simultaneous study of the links among multiple related contexts (the university and the lower-secondary school environment). The research focuses on 1) the ways in which students in a Master’s teacher education program become acquainted with the principles of working with diversity during the general education courses, 2) the ways in which diversity is constructed at the lower-secondary schools where the students do their teaching practice. The project introduces an innovative methodological approach and expands ethnographic research in the university environment. The outcomes include 2 studies in journals indexed in WOS and 3 studies indexed in SCOPUS.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2023

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    12. 5. 2021

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 548 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 395 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    153 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč