Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Volný čas v kontextu zdravého rozvoje dětí školního věku

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 22 (SGA0201800001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Fakulta tělesné kultury

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    18-24977S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Leisure time in the context of the healthy development of school-aged children

  • Anotace anglicky

    Leisure plays an essential role in human life, and various ways of spending leisure time are linked to a wide array of developmental, behavioural and health-related outcomes in children and adolescents. However, there is a limited number of studies dealing with the topic in the European region taking into account cultural and leisure time contexts. This offers a significant research gap to be filled using data from Europe. Thus, the main aim of the present project is to assess the associations between leisure-time activities and health-related outcomes in children with regard to the trends from 2010 to 2018 in the Czech Republic. Representative data from the Health Behaviour in School-aged Children Study from 2010 (n=4,404) and 2014 (n=14,539) will be used. The next data collection in 2018 (n=15,000) will be carried out as part of the project. The outcomes include the publication of at least 6 articles in WoS journals and 2 articles in Scopus, 1 monograph and fact-sheets about the benefits of involvement in leisure-time activities for policy makers, teachers or school directors.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 3. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 254 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 174 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    80 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč