Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trávení volného času v adolescenci: Longitudinální studie

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202000001

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Fakulta tělesné kultury

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    20-25019S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Leisure time use in adolescence: Longitudinal study

  • Anotace anglicky

    Organized leisure-time activities are linked with healthy youth development, while peer-oriented unstructured activities may serve as a context for engagement in risk behaviours. However, trajectories of leisure time use over the period of early-to-middle adolescence have not been thoroughly investigated in Europe yet. Thus, the project aims to identify trajectories of involvement in organized and unstructured activities in adolescents from 11 to 15 years of age. Moreover, longitudinal associations with risk behaviours and health- and school-related outcomes will be assessed in the context of adolescents’ social environment. The representative sample of 11-year-olds will be drawn from the Czech 2018 Health Behaviour in School-aged Children study and surveyed again in 2020 and 2022. The planned final sample of ca 1100 respondents will provide the data on their leisure time use, school-and health-related outcomes and their sociodemographic background in 5th, 7th and 9th grade. The project is supposed to yield 7 JImp papers a fact-sheets for teachers, principals and adolescents.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2020

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    12. 4. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    26. 6. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 811 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 811 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč