Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adresování individuálních vzdělávacích potřeb všech žáků: Etnografie tříd na druhém stupni základních škol

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202300001

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    23-04764S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Addressing the Individual Educational Needs of All Students: Ethnography of Lower Secondary Classrooms

  • Anotace anglicky

    Although emphasis is placed on equal opportunities for education and the fulfilment of individual educational needs for all students, attention tends to be fixed on addressing the needs of students with special educational needs or sociocultural disadvantages. The aim of this project is thus to explain (1) in what ways do teachers (n = 6) address individual student educational needs (n = 50) in two lower secondary school classrooms and (2) student perspectives on and responses to their individual educational needs being addressed by teachers. We frame student diversity through the concept of differentiated instruction. This project contributes by capturing in detail the practices and perspectives both of teachers and students, something neglected in previous research. The ethnographic research design allows the researched phenomenon to be explained in a complex way—as a result of the triangulation of various data sources within a rich data corpus. The project will enrich the knowledge of this field through three WOS studies and two SCOPUS studies.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2023

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2025

  • Poslední stav řešení

    B - Běžící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    4. 5. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    19. 2. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    5 715 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    5 715 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč