Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poptávka rodičů po stínovém vzdělávání: kontexty, procesy, determinanty a konsekvence

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202200004

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    22-01308S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Parental demand for shadow education: Contexts, processes, determinants and outcomes

  • Anotace anglicky

    Shadow education is the term used to describe various forms of fee-based private supplementary tutoring in academic subjects. The intensity of research on this topic is on the rise around the world due to the serious implications it has for pupils, education systems and equal access to education. Previous international research has paid only marginal attention to parents so far, even though they are considered to be the main decision-makers of private tutoring use. It is relatively uncharted though, how do parents make specific decisions about private tutoring. The proposed research project will thus focus on reducing this gap by examining parents’ demand for private tutoring for their children. Qualitative empirical research will draw on the design of grounded theory to investigate the decision-making process of parents of secondary school students regarding the use of different types of private tutoring. It will examine the influence of contexts and intervening factors on this decision-making and its consequences.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2022

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2024

  • Poslední stav řešení

    K - Končící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    10. 3. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    19. 2. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 224 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 224 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč