Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL02000500

Umělecký výzkum tvorby divadelních inscenací s herci s Downovým syndromem jako účinného prostředku sociální inkluze

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ETA 2 (STA02018TL020)

  • Hlavní účastníci

    Janáčkova akademie múzických umění / Divadelní fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL02000500 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Artistic research of the production of theatrical performances with actors with Down syndrome as effective means of social inclusion

  • Anotace anglicky

    A theatre group of children and teenagers with Down syndrome will be created based on our long-time experience with similar type of theatre in Theatre Aldente. Theatre skills of the actors will be continuously developed in workshops resulting in a full-fledged production featuring actors with handicap and without. The project also includes interviews with audiences and professional actors. A psychologist and a remedial teacher will cooperate to assess the impact of theatre work both on the actors with DS and the general public audience. The project outcome will be an artistic research report analysing the production of the individual performances in relation to similar theatre works home and abroad, and suggesting methods for effective social inclusion of people with DS.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví<br>AM - Pedagogika a školství

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2021

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2021

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 979 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 382 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    596 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč