All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

More effective STEAM education with new technologies (MEEWNT)

Public support

  • Provider

    Ministry of Education, Youth and Sports

  • Programme

    Promoting the mobility of researchers and workers in the framework of international cooperation in R&D

  • Call for proposals

  • Main participants

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích / Pedagogická fakulta

  • Contest type

    M2 - International cooperation

  • Contract ID

    neníznámo

Alternative language

  • Project name in Czech

    Efektivnější STEAM vzdělávání za využití moderních technologií

  • Annotation in Czech

    Hlavním cílem tohoto projektu je identifikovat faktory ovlivňující zvýšení informačního povědomí a gramotnosti ve vzdělávacím systému Rakouska a České republiky; identifikovat konstrukty, které ovlivňují aplikaci nových technologií (např. rozšířená / virtuální realita, umělá inteligence, 3D tisk) ve STEAM vzdělávání v Rakousku a České republice. Hlavní cíl je rozdělen do několika dílčích cílů a těmi jsou: 1. Identifikovat faktory, které ovlivňují přijetí a aplikaci moderních vzdělávacích technologií (např. rozšířená / virtuální realita, umělá inteligence, 3D tisk) učiteli na základních školách v Rakousku a České republice; 2. Identifikovat faktory, které ovlivňují přijetí a aplikaci moderních vzdělávacích technologií (např. rozšířená / virtuální realita, umělá inteligence, 3D tisk) učiteli základních a středních škol v Rakousku a České republice; 3. Identifikovat faktory ovlivňující přijetí a aplikaci moderních vzdělávacích technologií (např. rozšířená / virtuální realita, umělá inteligence, 3D tisk) studenty a učiteli na univerzitách v Rakousku a České republice; 4. Vypracujte seznam doporučení pro učitele, tvůrce politik a vývojáře ohledně podpory, kterou potřebují učitelé na základních a středních školách a také na univerzitách v Rakousku a České republice k úspěšnému využívání moderních vzdělávacích technologií (rozšířená / virtuální realita, umělá inteligence, umělá inteligence, 3D tisk) ve výuce.

Scientific branches

  • R&D category

    ZV - Basic research

  • OECD FORD - main branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - secondary branch

  • OECD FORD - another secondary branch

  • CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    AM - Pedagogy and education

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 2023

  • Realization period - end

    Dec 31, 2024

  • Project status

    K - Ending multi-year project

  • Latest support payment

    Feb 14, 2024

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP24-MSM-8J-R

  • Data delivery date

    Feb 19, 2024

Finance

  • Total approved costs

    92 thou. CZK

  • Public financial support

    92 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK