All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Non-traditional students studying for education degrees in tertiary education within the Czech Republic

Public support

  • Provider

    Czech Science Foundation

  • Programme

    Standard projects

  • Call for proposals

    Standardní projekty 22 (SGA0201800001)

  • Main participants

    Masarykova univerzita / Filozofická fakulta

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

    18-15451S

Alternative language

  • Project name in Czech

    Netradiční studenti studující pedagogické obory v terciárním vzdělávání v ČR

  • Annotation in Czech

    Předložený projekt se zaměřuje na netradiční studenty (studenty s netradiční vzdělávací drahou) studující v terciárním vzdělávání pro získání pedagogické kvalifikace. Z kategorie netradičních studentů jsme vybrali ty, kteří si zvolili vysokoškolské vzdělání v programech, které je kvalifikují pro práci ve vzdělávání (např. jako učitelé, poradci, pracovníci s mládeží, asistenti učitelů, atd.). Projekt využívá smíšený výzkumný design kombinující kvantitativní a kvalitativní metodologii. Tři fáze výzkumné a následná fáze sumarizační představují logický sled kroků v integrálním celku. Výzkum bude zahájen (první) kvantitativní fází jejímž cílem je detailní kvantitativní popis zkoumané populace. Druhá fáze bude zahrnovat sadu biografických rozhovorů. Sběr dat ve třetí fázi výzkumu bude využívat skupinové rozhovory o vnímání průběhu studia účastníky. V poslední fázi budou definovány možnosti podpory netradičních studentů ve jejich studiu. Výstupy: 6 časopiseckých textů, monografie.

Scientific branches

  • R&D category

    ZV - Basic research

  • OECD FORD - main branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - secondary branch

  • OECD FORD - another secondary branch

  • CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    AM - Pedagogy and education

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 2018

  • Realization period - end

    Dec 31, 2023

  • Project status

  • Latest support payment

    Mar 25, 2020

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP22-GA0-GA-R

  • Data delivery date

    Feb 22, 2022

Finance

  • Total approved costs

    3,541 thou. CZK

  • Public financial support

    3,077 thou. CZK

  • Other public sources

    464 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK