All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The learning style of a pupil - one of the conditions enabling the control of learning activity as active construction of knowledge

Public support

  • Provider

    Czech Science Foundation

  • Programme

    Standard projects

  • Call for proposals

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Main participants

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem / Pedagogická fakulta

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

Alternative language

  • Project name in Czech

    Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání

  • Annotation in Czech

    Podstatou navrhovaného projektu je zjistit na kolik učební styl žáka determinuje pojetí učební činnosti jako samostatné konstrukce poznání. Projekt má přispět k vytváření adekvátního modelu řízení učební činnosti žáků vedoucího k aktivní konstrukci poznání a její realizaci ve vyučování v závislosti na učebním stylu žáků. Z tohoto hlediska bude těžištěm výzkumné činnosti v průběhu řešení projektu: zjištění reálného stavu řízení učební činnosti; zjištění učebního stylu učitelů a žáků; zjištění, zda ado jaké míry ovlivňuje učební styl řízení učební činnosti; navržení modelů řízení, které by vytvářely podmínky pro učební činnost žáka jako aktivní konstrukci poznání; komparace výsledků reality s modelem řízení, na jeho základě vymezení deficitů v činnosti učitelů i v činnosti žáků v učení jako aktivní konstrukci poznání. Výsledky navrhovaného projektu rozšiřují cíle výše jmenovaného nosného projektu.

Scientific branches

  • R&D category

  • CEP classification - main branch

    AM - Pedagogy and education

  • CEP - secondary branch

  • CEP - another secondary branch

  • OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Completed project evaluation

  • Provider evaluation

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Project results evaluation

    Učební styly žáků jsou aktuální a důležitou problematikou pedagogiky a pedagogické psychologie. Autorka ve svém projektu vyšla ze základních teoretických podnětů, realizovala kvalitní výzkum řízení učební činnosti na ZŠ v souvislosti s učebními styly žák

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 2000

  • Realization period - end

    Jan 1, 2002

  • Project status

    U - Finished project

  • Latest support payment

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP/2003/GA0/GA03GA/U/N/9:7

  • Data delivery date

    May 19, 2008

Finance

  • Total approved costs

    397 thou. CZK

  • Public financial support

    397 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK