All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer preference in buying meat and meat products in the Czech Republic –place of purchase

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00027251%3A_____%2F16%3AN0000020" target="_blank" >RIV/00027251:_____/16:N0000020 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spotřebitelské preference při nákupu masa a masných výrobků v ČR – místo nákupu

  • Original language description

    Článek se týká preferencí spotřebitelů při nákupu masa a masných výrobků. Zaměřuje se na změny v místě nákupu v posledních třech letech a na charakteristiku spotřebitelů tohoto sortimentu. Uvedeny jsou výsledky reprezentativního dotazníkového šetření zahrnujícího 1 044 respondentů. Byly identifikovány přesuny v místě nákupu u některých sortimentních skupin masa, které se liší i podle charakteristik spotřebitele. Jedná se především o spotřebitele vepřového a hovězího masa, kteří v současné době více poptávají maso balené či z pultového prodeje a to na úkor řeznictví. Žádná změna nebyla nalezena u spotřebitelů drůbežího masa, to je stále nejvíce nakupováno jako balené v širokosortimentních prodejnách. Odlišnosti v místě nákupu byly nalezeny i podle pohlaví spotřebitele a především ve vztahu k věku. S přibývajícím věkem dochází naopak k nárůstu nákupu masa v řeznictví.

  • Czech name

    Spotřebitelské preference při nákupu masa a masných výrobků v ČR – místo nákupu

  • Czech description

    Článek se týká preferencí spotřebitelů při nákupu masa a masných výrobků. Zaměřuje se na změny v místě nákupu v posledních třech letech a na charakteristiku spotřebitelů tohoto sortimentu. Uvedeny jsou výsledky reprezentativního dotazníkového šetření zahrnujícího 1 044 respondentů. Byly identifikovány přesuny v místě nákupu u některých sortimentních skupin masa, které se liší i podle charakteristik spotřebitele. Jedná se především o spotřebitele vepřového a hovězího masa, kteří v současné době více poptávají maso balené či z pultového prodeje a to na úkor řeznictví. Žádná změna nebyla nalezena u spotřebitelů drůbežího masa, to je stále nejvíce nakupováno jako balené v širokosortimentních prodejnách. Odlišnosti v místě nákupu byly nalezeny i podle pohlaví spotřebitele a především ve vztahu k věku. S přibývajícím věkem dochází naopak k nárůstu nákupu masa v řeznictví.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    GA - Agricultural economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Maso

  • ISSN

    1210-4086

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    27

  • Issue of the periodical within the volume

    7

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    8-14

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database