All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumers’ preferences of country of origin when buying meat and meat products

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00027251%3A_____%2F17%3AN0000004" target="_blank" >RIV/00027251:_____/17:N0000004 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spotřebitelské preference země původu masa a masných výrobků při jejich nákupu

  • Original language description

    Článek se zaměřuje na preference spotřebitelů masa a masných výrobků z hlediska jejich země původu. Zároveň uvádí i změny v těchto preferencích v posledních třech letech. Článek uvádí výsledky dotazníkového šetření zahrnující 1 044 respondentů. Jedná se o třetí výstup vztahující se k problematice spotřebitelských preferencí při nákupu masa a masných výrobků. V obecné rovině, většina spotřebitelů upřednostňuje domácí původ výroby masa a uzenin. Tato preference se s vyšším vzděláním zvyšuje. Nicméně je velmi důležité z tohoto pohledu více informovat spotřebitele se základním vzděláním, kteří se o původ nezajímají a představují významnou část spotřebitelů. V posledních třech letech došlo k výrazným změnám v preferencích tuzemských výrobků, nicméně přibližně 60 % respondentů preference nezměnilo v období 2012 až 2015.

  • Czech name

    Spotřebitelské preference země původu masa a masných výrobků při jejich nákupu

  • Czech description

    Článek se zaměřuje na preference spotřebitelů masa a masných výrobků z hlediska jejich země původu. Zároveň uvádí i změny v těchto preferencích v posledních třech letech. Článek uvádí výsledky dotazníkového šetření zahrnující 1 044 respondentů. Jedná se o třetí výstup vztahující se k problematice spotřebitelských preferencí při nákupu masa a masných výrobků. V obecné rovině, většina spotřebitelů upřednostňuje domácí původ výroby masa a uzenin. Tato preference se s vyšším vzděláním zvyšuje. Nicméně je velmi důležité z tohoto pohledu více informovat spotřebitele se základním vzděláním, kteří se o původ nezajímají a představují významnou část spotřebitelů. V posledních třech letech došlo k výrazným změnám v preferencích tuzemských výrobků, nicméně přibližně 60 % respondentů preference nezměnilo v období 2012 až 2015.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50203 - Industrial relations

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Maso

  • ISSN

    1210-4086

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    XXVIII

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    20-24

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database