Teacher self-efficacy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F15%3A10297566" target="_blank" >RIV/00216208:11210/15:10297566 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vnímaná účinnost učitelů
Original language description
Hlavním tématem následujícího příspěvku je vnímaná účinnost učitele, koncept pocházející od Alberta Bandury, který zahrnuje přesvědčení učitele o vlastních schopnostech dovést žáky k požadovaným výkonům. Cílem příspěvku je seznámit čtenáře s tímto konceptem, se způsoby jeho formování, zdroji, ze kterých vychází a především s konkrétními projevy vnímané účinnosti učitele ve školní praxi. Pozornost je věnována možným dopadům vnímané osobní účinnosti nejen na chování učitele, ale také na chování a výkony jeho žáků.
Czech name
Vnímaná účinnost učitelů
Czech description
Hlavním tématem následujícího příspěvku je vnímaná účinnost učitele, koncept pocházející od Alberta Bandury, který zahrnuje přesvědčení učitele o vlastních schopnostech dovést žáky k požadovaným výkonům. Cílem příspěvku je seznámit čtenáře s tímto konceptem, se způsoby jeho formování, zdroji, ze kterých vychází a především s konkrétními projevy vnímané účinnosti učitele ve školní praxi. Pozornost je věnována možným dopadům vnímané osobní účinnosti nejen na chování učitele, ale také na chování a výkony jeho žáků.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů