All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Science and Reading Literacy - Mutual Connections and Importance

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10314148" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10314148 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015" target="_blank" >https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přírodovědná a čtenářská gramotnost - vzájemné souvislosti a význam

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá tématem, které se v zahraničí dostává po více než jedné dekádě opět do popředí zájmu didaktiků přírodovědných oborů, a tím je důležitost ovládnutí jazyka v jeho mluvené, ale zejména v psané formě pro rozvoj přírodovědné gramotnosti žáků. Příspěvek se zaměřuje blíže na roli a význam čtení v rozvoji přírodovědné gramotnosti a uvádí modely, jak rozvíjet čtenářskou gramotnost při výuce přírodovědných předmětů. V závěru shrnuje dosavadní aplikace v naší výuce a uvádí jejich další možnosti využití.

  • Czech name

    Přírodovědná a čtenářská gramotnost - vzájemné souvislosti a význam

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá tématem, které se v zahraničí dostává po více než jedné dekádě opět do popředí zájmu didaktiků přírodovědných oborů, a tím je důležitost ovládnutí jazyka v jeho mluvené, ale zejména v psané formě pro rozvoj přírodovědné gramotnosti žáků. Příspěvek se zaměřuje blíže na roli a význam čtení v rozvoji přírodovědné gramotnosti a uvádí modely, jak rozvíjet čtenářskou gramotnost při výuce přírodovědných předmětů. V závěru shrnuje dosavadní aplikace v naší výuce a uvádí jejich další možnosti využití.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY

  • ISBN

    978-80-210-7954-0

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    54-60

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno 2015

  • Event date

    May 20, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article