All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Current State and Prospects of Inquiry Based Science Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10333493" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10333493 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Současnost a perspektivy badatelsky orientované výuky

  • Original language description

    Pojem badatelsky orientované výuky se v zahraniční literatuře objevuje již od počátku 60. let minulého století, u nás se tento koncept výuky dostává do popředí v posledním desetiletí. Ačkoliv jeho rozšiřování, vysvětlování a školení učitelů je věnována velká pozornost, nemůžeme říci, že by došlo k jeho většímu využití. Co je důvodem relativně malého zájmu učitelů a jaké překážky jsou limitující v jeho použití? Existují způsoby, jak pomoci učitelům používat častěji badatelsky orientovanou výuku a jak podporovat tento způsob výuky přírodních věd ve prospěch zvýšení zájmu žáků o tyto obory? Článek uvádí odpovědi na vybrané otázky týkající se problematiky IBSE

  • Czech name

    Současnost a perspektivy badatelsky orientované výuky

  • Czech description

    Pojem badatelsky orientované výuky se v zahraniční literatuře objevuje již od počátku 60. let minulého století, u nás se tento koncept výuky dostává do popředí v posledním desetiletí. Ačkoliv jeho rozšiřování, vysvětlování a školení učitelů je věnována velká pozornost, nemůžeme říci, že by došlo k jeho většímu využití. Co je důvodem relativně malého zájmu učitelů a jaké překážky jsou limitující v jeho použití? Existují způsoby, jak pomoci učitelům používat častěji badatelsky orientovanou výuku a jak podporovat tento způsob výuky přírodních věd ve prospěch zvýšení zájmu žáků o tyto obory? Článek uvádí odpovědi na vybrané otázky týkající se problematiky IBSE

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Biológia, ekológia, chémia

  • ISSN

    1338-1024

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    20

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    10-13

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database