Current State and Prospects of Inquiry Based Science Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F16%3A10333493" target="_blank" >RIV/00216208:11310/16:10333493 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Současnost a perspektivy badatelsky orientované výuky
Original language description
Pojem badatelsky orientované výuky se v zahraniční literatuře objevuje již od počátku 60. let minulého století, u nás se tento koncept výuky dostává do popředí v posledním desetiletí. Ačkoliv jeho rozšiřování, vysvětlování a školení učitelů je věnována velká pozornost, nemůžeme říci, že by došlo k jeho většímu využití. Co je důvodem relativně malého zájmu učitelů a jaké překážky jsou limitující v jeho použití? Existují způsoby, jak pomoci učitelům používat častěji badatelsky orientovanou výuku a jak podporovat tento způsob výuky přírodních věd ve prospěch zvýšení zájmu žáků o tyto obory? Článek uvádí odpovědi na vybrané otázky týkající se problematiky IBSE
Czech name
Současnost a perspektivy badatelsky orientované výuky
Czech description
Pojem badatelsky orientované výuky se v zahraniční literatuře objevuje již od počátku 60. let minulého století, u nás se tento koncept výuky dostává do popředí v posledním desetiletí. Ačkoliv jeho rozšiřování, vysvětlování a školení učitelů je věnována velká pozornost, nemůžeme říci, že by došlo k jeho většímu využití. Co je důvodem relativně malého zájmu učitelů a jaké překážky jsou limitující v jeho použití? Existují způsoby, jak pomoci učitelům používat častěji badatelsky orientovanou výuku a jak podporovat tento způsob výuky přírodních věd ve prospěch zvýšení zájmu žáků o tyto obory? Článek uvádí odpovědi na vybrané otázky týkající se problematiky IBSE
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Biológia, ekológia, chémia
ISSN
1338-1024
e-ISSN
—
Volume of the periodical
20
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
4
Pages from-to
10-13
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—