Use of Q-methodology in determining teachers' opinions on implementation of integrated teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F22%3A10446446" target="_blank" >RIV/00216208:11310/22:10446446 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-chemie/seminar-doktorandov/zbornik-prispevkov.html" target="_blank" >https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-chemie/seminar-doktorandov/zbornik-prispevkov.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití Q-metodologie při zjišťování názorů učitelů na realizaci integrované výuky
Original language description
Mnoho učitelů neví, jak integrovanou výuku implementovat do výuky, nemají dostatek vhodných materiálů k její realizaci apod. Nicméně existují i další překážky, které učitelům brání integrovanou výuku zavádět do výuky. Cílem našeho výzkumu je mimo jiné tyto překážky identifikovat. V tomto článku je popsán návrh výzkumu realizovaného pomocí Q-metodologie v online prostředí.
Czech name
Využití Q-metodologie při zjišťování názorů učitelů na realizaci integrované výuky
Czech description
Mnoho učitelů neví, jak integrovanou výuku implementovat do výuky, nemají dostatek vhodných materiálů k její realizaci apod. Nicméně existují i další překážky, které učitelům brání integrovanou výuku zavádět do výuky. Cílem našeho výzkumu je mimo jiné tyto překážky identifikovat. V tomto článku je popsán návrh výzkumu realizovaného pomocí Q-metodologie v online prostředí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
17. Medzinárodný seminár doktorandov didaktiky chémia a príbuzných doktorandských študijných programov – zborník príspevkov
ISBN
978-80-557-1970-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
14-19
Publisher name
BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Nov 26, 2021
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—