Literacy of Deaf Pupils as One of the Fundamental Prerequisities of Their Successful Professional Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10128938" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10128938 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Čtenářská gramotnost jako jeden z hlavních předpoladů úspěšného profesního vzdělávání neslyšících žáků
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou čtenářské gramotnosti u neslyšících žáků, jejich jazykovými kompetencemi v mluveném jazyce, které jsou předpokladem pozdějšího profesního uplatnění, a získávání potřebných informací v psané podobě. Autorka se zaměřuje navliv rodinného prostředí, nepřístupnost českého jazyka u neslyšících osob, na specifika jejich čtenářských kompetencí a upravené texty ve vztahu k profesnímu vzdělávání.
Czech name
Čtenářská gramotnost jako jeden z hlavních předpoladů úspěšného profesního vzdělávání neslyšících žáků
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou čtenářské gramotnosti u neslyšících žáků, jejich jazykovými kompetencemi v mluveném jazyce, které jsou předpokladem pozdějšího profesního uplatnění, a získávání potřebných informací v psané podobě. Autorka se zaměřuje navliv rodinného prostředí, nepřístupnost českého jazyka u neslyšících osob, na specifika jejich čtenářských kompetencí a upravené texty ve vztahu k profesnímu vzdělávání.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů