Critical places of mathematics at the primary schools in the discourse of teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10194375" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10194375 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kritická místa matematiky na 1. stupni základní školy v diskurzu učitelů
Original language description
Kapitola shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu založeného na rozhovorech s 26 učiteli matematiky, jehož cílem bylo zjistit, které partie matematiky základní školy učitelé vidí jako kritické místo z hlediska žáků. U každého identifikovaného kritického místa je zmíněna povaha žákovských obtíží a jejich příčiny tak, jak je vidí učitelé. Současně jsou popsány didaktické přístupy, které učitelé podle svých slov k překonávání obtíží využívají.
Czech name
Kritická místa matematiky na 1. stupni základní školy v diskurzu učitelů
Czech description
Kapitola shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu založeného na rozhovorech s 26 učiteli matematiky, jehož cílem bylo zjistit, které partie matematiky základní školy učitelé vidí jako kritické místo z hlediska žáků. U každého identifikovaného kritického místa je zmíněna povaha žákovských obtíží a jejich příčiny tak, jak je vidí učitelé. Současně jsou popsány didaktické přístupy, které učitelé podle svých slov k překonávání obtíží využívají.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F11%2F1740" target="_blank" >GAP407/11/1740: Critical areas of mathematics at the primary school - analysis of teachers' didactic practices</a><br>
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů
ISBN
978-80-7290-723-6
Number of pages of the result
43
Pages from-to
19-61
Number of pages of the book
358
Publisher name
Univerzita Karlovy v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—